Kontrakter

Kontrakter

af Kate of Gaia

I sandhed, her handler ALT om kontrakter. Desværre stopper de fleste mennesker ved det fysiske aspekt af hvad en kontrakt er, og tænker at det bare et stykke papir eller en skriftligt fremsat aftale uden nogensinde at overveje hensigten. Hensigten er, hvad kontrakten handler om, idet hver tanke er ren uhæmmet skabelse, hvor vi alle laver utallige venstre hjernehalvdels “aftaler” og kontrakter hvert øjeblik af dagen. Derfor er vi nødt til at få kontrol over vores analytiske sind, hvor systemet har trænet det til at tænke på en bestemt måde. Hvis nogen kan kanalisere din hensigt og absolutte skabelses kraft ved at fastholde dig til at tænke på en bestemt måde, hvor magtfuldt er det så ? Dette er selve karakteren af registrering’s fælden. Når du indgår en aftale om at registrere noget, træffer du et valg om at lade en anden styre din guddommelige feminine kreative evne fra kilden. Hver gang du har til hensigt at gøre noget, er det allerede en åndelig kontrakt. Tricket er at få kontrol over denne hensigt og distraktionerne fra denne verden, der pænt passer regningen. Er du fanget i de følelsesmæssige dramaer i det daglige liv? Hvis ja, så er dit sind ejet af illusioner.

Du kan ikke tjene to herrer; punktum. Så hvem og hvad er herrerne? Dette er ren sort og hvid. Der er ingen gråzone på denne her, ingen halvvejs ind og forblive jomfru, ingen næsten gravid, ingen delvise handler med djævelen. I dette spil, er du enten inde eller du er ude, enten i seng med Babylons hore eller ej.

For at illustrere dette endnu klarere, så lad mig sige det på denne måde. Hvis du bærer nogen form for ID, er du en del af denne hore’s system eller ej? Hvis du har en bankkonto, et pas, et lånerkort osv. med dit navn på det, spiller du med horen eller gør du ikke ?

Hvad de fleste mennesker misser, er det faktum, at ligegyldigt hvad du sammentykker med, er du i en åndeligt bindende kontrakt med..slut færdig… Lad mig sige det igen. Hvis du er enig med noget eller nogen, er du dermed bundet af den universelle, naturlige, spirituelle lov og er dermed i kontrakt hermed, uanset hvad aftalen går ud på, og hermed er du bundet til dem du er enige med. Er det klart nok for dig? Jeg vil vente lidt og lade det få mulighed for at synke helt ind, så du selv kan se dit eget engagement med det system, du hævder du væmmes ved. Hvis du stemmer på en, giver du dem din magt, simpelt og enkelt faktum, færdig aftale, så er du ejet, så er du en slave, og sådan er det bare.

Det kan godt være at du ikke har det godt med det, men hvis valg er det?

Vi kan sagtens brokke os over vores situationer her i den fysiske verden, men vi må først og fremmest overveje, hvad vores hensigter og aftaler er, og hvad de manifesterer.

Den fysiske verden er virkningen og den åndelige verden er årsagen, hvor langt de fleste mennesker kun ser tingene fra et fastgroet fysisk synspunkt og er som følge heraf, i gang med at gøre alt omvendt til stor glæde for theoner der styrer systemets hensigt og intention. Menneskeheden er ultra hurtig til at give skylden for de forskellige scenarier de oplever, til udestående kræfter. Og for hver en årsag, er der er en virkning, og for hver virkning, var der en årsag. Hvad folk ikke kan lide at overveje, er det faktum, at de var involveret på alle niveauer, med vilje, og måske uvidende om disse universelle variabler og love. Sålænge vi fortsætter med at blive enige om at handle, vil vi være under fuld effekt/virkning af dem, der styrer pengene.

Lad vær at brokke dig over dine situationer, fordi jeg har brokket nok om mine egne, indtil jeg til sidst voksede op og accepterede ansvaret for mine egne kontrakter og arbejdede ihærdigt på at fjerne den uvidenhed, som gør at jeg befinder mig hvor jeg er nu. 
Et andet aspekt, som folk ikke fatter, er den åbenlyse polaritet som de lever i. Når nogen opfatter noget som ondt og kun ondt, er de polariserede og off center og vil aldrig se udover dualiteten af at være polariseret. Det er kun når man er i stand til at se både godt og ondt i alt, hvilket selvfølgelig ikke altid er lige nemt, at vi begynder at se tingene som de virkelig er. Det er kun, når vi kan se både det gode og det onde i alt, som aldrig er virkelig let, at vi begynder at se tingene, som de virkelig er. Jeg har haft mine møder med ekstrem ondskab og alligevel er det fra netop disse oplevelser at jeg fik den viden jeg har og som jeg kan dele, hvilket jeg ser som noget godt. Det afhænger kun af perspektivet. Hvis dit perspektiv er polariseret til den ene eller anden side vil du, når noget opstår som modsiger din holdning, blive følelsemæssigt berørt og gå ind i en venstre hjernedels chatter, fuldt distaheret. Husk alt hvad du er enig med og i, er du i fuld kontrakt med.

Jeg har nævnt før hvor vanvittigt det er når en fri mand fra landet eller en suveræn borger vil diskutere med en uniformeret abe om at de ikke vil samarbejde, når de jo allerede er bundet af kontrakter bl.a kørekortet og ansøgningen. Dette er den orginale kontrakt som ikke er blevet annulleret på det fysiske plan og så sandeligt heller ikke på det spirituelle. Bare det du tænker at du har brug for et kørekort er samtykke nok til dette ‘game’. For at forstå helheden af dette koncept, så overvej alle de aftaler du igennem hele livet er gået ind i. Så vil du hurtigt se møget samles. Skolesystemet handler i bund og grund kun om at få børnene til at samtykke med det der bliver lært og det handler ikke om hvad der bliver lært. Curiculum betyder intet i forhold til intentionen om programmeringen. Det nok bare at huske den første prøve vi havde for at forstå dette. Når et spørgsmål stilles og kræver et svar baseret på det lærte, bliver du nødt til at være enig i at der et rigtigt svar og et forkert svar i forhold til hvad en anden fortæller dig. Den nemmeste metode at røbe det på, er ved at stille sig selv det simple spørgsmål; skete det overhovedet hvis ikke du var vidne til det, eller er det en andens idé om aftaler du forhandler med.

Hver en ting du har samtykket til men ikke oplevet selv, er en ekstern aftale med en andens’s idé af virkeligheden, hvad siger du til det? Hvem har skabt skolerne, regeringerne, opbygningen af vores samfund og hvordan det bliver varetaget. Svaret er at det ikke var dig, men sandheden er, at bare ved at deltage er du fuldstændig enig i alle de illusioner der foregår. Der kan man tale om en perfekt fælde. Dette er stedet vi alle må starte før vi kan begynde at befrie os selv ved at frigøre vores sind af de programmer der så nøje er indlagt og som er direkte dødelige for vores spirituelle eksistens.

Bare spørg dig selv hvorfor du er den du er og hvorfor du gør de ting du gør. Det typiske scenarie vil være at du enten tilhører den ene religion eller den anden baseret på din familie, dine politiske holdninger er resultatet af de frø der er blevet sået af dit samfund og din tro er fuldt baseret på hvad dine nærmeste lærte dig at tro på uden at stille spørgsmål.

Hvad skal der til før man bryder ud af dette non sense? Du bryder fri i det øjeblik du begynder at slette, vurdere og stille spørgsmålstegn til alt hvad du troede var sandt.

Hvis det ikke var din egen idé, så var det ikke din egen idé og så er bundet af et eller andet som resultat heraf. Jeg uddybede dette i mine essay “Choices” og i “Behold, a White Canvas”. Det er umuligt at vide hvor du skal hen, hvis du ikke ved hvor du har været, således at du har et kompass til at styre dig selv efter. Alt hvad jeg har lært smed jeg i skraldespanden og så gen-startede jeg mit helt eget system. Dette blev engang citeret således; “Og hvis dit øje bringer dig til fald, så riv det ud og kast det fra dig”. Dette er ikke en bogstavelig udtalelse men snarere en allegorisk. Det som det betyder er, at hvis du gør noget som skaber et problem, så stop med at gøre det. Med det i mente, hvem skaber så dine livs problemer? Hvis svaret er andet end “mig selv” har du stadig lang vej at gå og du er polariseret og udenfor rækkevidde for at se hvad der virkelig sker her. Dette er et game om fyrstedømmer af lys og mørke, tankeformer manifesteret som kun kan eksistere hvor vi er enige og som er alt der kræves for at holde dem i live, helt bogstaveligt. Jeg har simpelthen besluttet at jeg ikke vil være medvirkende til disse aftaler mere og hvor min virkelighed kun involverer det jeg villigt samtykker med i fuldt ansvar for mine egne valg. Det er virkelig enkelt, men ego gør det alt andet end enkelt. Det bliver kun kompliceret fordi det simple ikke kræver drama, distraktioner, følelser etc. Dette er det fundamentale koncept af djævlen og det dybe hav af Scylla og Carybdis hvor detaljer vil gøre at dit sind pilles af stykke for stykke og uvidenheden vil synke hele dit skib. Det er kun i centeret at du kan se begge sider af medaljen, hovedet og halen af dragen som har ejet dit sind sålænge. Du har nu muligheden for at samtykke til dette vanvid eller gøre som jeg at sige nok er nok. Jeg kan ikke sige dig hvor dit punkt for nok er, alt hvad jeg kan sige er at du kan gøre det. Det jeg vil sige om dette er; hvilken som helst seng du vælger at rede er den som du skal sove i og dette vil enten være med Babylons hore eller dine lagner vil være pure og hvide. Jeg foretrækker det sidste.

Du skal ikke tage fejl af dette game, for det er ikke for de knækkede og de svaghjertede. Det vil teste dig til dine grænser, men aldrig udover dette punkt. Du vil blive testet til det punkt som er nødvendigt for at du forstår det og det vil være op til dig hvor langt der skal gå og hvad der skal til, så vælg at være sjælen der er ramt af en fjer eller at have et bjerg læsset af på dig. Hvad der gør det lettest for mig er at vide at jeg ikke er medvirkende årsag til et myrdet barn fordi vi har et system der dyrker krig og sult hvor jeg ikke vil deltage eller hjælpe det ved at være en energikilde via mit uvidende samtykke. Jeg er udbrændt af at høre om folk der proklamerer at de er spirituelle healere eller lignende og som stadig er i seng med horen, den oprindelige kontrakt der annullerer samtlige spirituelle intentioner. 
Du kan ikke både beholde din kage og så samtidig spise den. Dette er det svære valg, men sandheden er at jeg vælger min spirituelle natur som er ubegrænset frem for alle fysiske manifestioner i et helt liv. Valget er så ekstremt og du vil enten tage disse gaver og bruge dem eller du vil være fastkørt med en ny runde af det samme bullshit hvor du starter fuld sovende ligesom i et nulpunkt. Bare spørg dig selv om du er villig til at starte børnehaven om igen eller er du parat til at træde op og klare eksamenen denne gang. Det ikke for at presse men hele universet er i dine hænder uanset hvilke valg du træffer. Udover det, ved jeg hvem jeg er og hvad jeg er nu så mine valg manifesterer sig nu og jeg ser tydeligt hvordan disse valg udspilles hver eneste dag. Det kan du også men så skal du jo vælge, ikk? Babylon’s hore eller DIG? Vælg. Masser kærlighed kate of gaia

.

Kontrakter

Original ‘Contracts’ by Kate of Gaia

Kate Of Gaia’s Website

Legal Name Fraud Radio – Host: Kate of Gaia

.

BabylonErFaldetlogo

.

Skriv et svar

